Участь педагогів Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну у педагогічному стартапі
10 лютого на платформі ZOOM в онлайн режимі відбувся педагогічний стартап викладачів спецдисциплін та майстрів виробничого навчання з професій «Манікюрник», «Педікюрник», організований методистом НМЦ ПТО у Херсонській області Ольгою Шкарбан за темою «Віртуальний навчальний контент на уроках професійно-практичної та професійно-теоретичної підготовки при дистанційній та змішаній формі навчання».
З колегами своїми ідеями з використання сучасних сервісів та платформ, новим поглядом на вивчення та закріплення учнями матеріалів на уроках за допомогою сучасного віртуального контенту поділилися і педагоги Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну.
Ганна Андрусяк, викладач спеціальних дисциплін поділилася досвідом використання інтерактивних квестів, сервісів Poplet, Оnlaine test pad, Learning Apps на уроках професійно-теоретичної підготовки майбутніх манікюрників в умовах дистанційного навчання.
Катерина Резнік, майстер виробничого навчання розповіла про особливості використання онлайн сервісів Word wall, Popplet, Padlet на уроках виробничого навчання з професії “Манікюрник”.
Учасники зустрічі дійшли висновку, що віртуальний контент допомагає педагогу організувати навчання таким чином, щоб учні краще сприймали складну інформацію та отримували нові навички, засвоювали більше інформації та навчилися презентувати її в інтерактивній формі. Це додаткові можливості для педагога перетворити навчання в цікаву, а головне якісну «доставку» інформації в інтерактивному режимі від тих, хто навчає, до тих, хто навчається.