Предметний тиждень математики та фізики
Згідно з планом роботи з 11 по 15 березня в Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну проходив предметний
тиждень математики та фізики, який підготувала та провела викладач Наталя Левчук. Тиждень математики проходив дистанційно, із застосуванням різних онлайн планформ. Заходи були спрямовані на: розвиток творчої фантазії; логічного мислення; вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;
розвиток пізнавальної діяльності; формування обов’язковості, відповідальності, креативності. Тиждень пройшов цікаво і змістовно.
У ході цього тижня були заплановані та проведені такі заходи:
11 березня проведено відкриття тижня, яке почалося лінійкою. Також цього дня підбито підсумки участі здобувачів освіти у Всеукраїнському конкурсі «Жінки у науці» від освітнього проекту «На Урок». Усі учасники отримали дипломи різних ступенів. Здобувачі освіти 623 групи взяли участь у позакласному заході «Таємниці фізики. 10 цікавих фактів із фізики», Протягом тижня учні училища мали можливість переглядати відеоряд з різних тем: «Подорож в країну фракталів», «Історія розвитку рахунку», «Математичні ілюзії», «Неймовірні трюки з математикою».
12 березня здобувачі освіти мали можливість переглянути математичний калейдоскоп та долучитись до математичного вебквесту.
13 березня в групі 823 відбулась фізична гра «Таємниці чорного ящика». Перемогу отримала команда «Буравчики». Всі охочі учні мали можливість прийняти участь у фізичному вебквесті. Також цього дня відбулася віртуальна виставка «Числа крутіші
ніж π».
14 березня проведено позакласний захід «Математична party» та вікторина «Найвідоміша математична константа»
15 березня відбувся конкурс «Пам’ятник числу П», під час якого здобувачі освіти створювали свої пам’ятники числу. Журі визначило переможців, ними стали: Нюнькіна Т. (823гр), Юхименко К. (623гр) Соценко О. (623гр)
Під час організації і проведення тижня були використанні різні методи та форми проведення позаурочної роботи з предметів, основна мета яких – зацікавити та залучити до роботи якомога більше учнів.
Рівень ефективності проведених заходів був достатньо високим, що дало змогу розвивати творчі здібності здобувачів освіти, поглиблювати та розширювати знання учнів з предметів природничо-математичного циклу.