Квітень 12, 2025 - Тиждень природничо-математичних наук «Лабораторія розуму!» З  7 по 11 квітня у Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайн  панувала атмосфера допитливості, інтелектуальних баталій і наукового драйву. Усе це – завдяки тижню природничо-математичних наук, який став справжнім святом знань і натхнення.  Організували тиждень: Наталя Левчук   – викладач математики, фізики та астрономії; Ірина Кулікова  – викладач хімії та біології. Протягом п’яти днів […] Квітень 11, 2025 - Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості 11 квітня педагоги Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну, що здійснюють підготовку з професії “Кравець. Закрійник”презентували свій досвід на обласному семінарі «Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості». У заході, якій організувала Тетяна Холявко, методист НМЦ ПТО у Херсолнській області  брали участь викладачі  спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання  професій легкої промисловості Херсонщини  Наталя […] Квітень 5, 2025 - «10 компетенцій у нових реаліях: шляхи подолання освітніх втрат»  4 квітня відбулася регіональна (не)конференція EdCamp Ukraine у офлайн-форматі, яка вже стала впізнаваною завдяки своїм незмінним принципам: безкоштовності, незалежності, свободі ініціативи, відкритості для всіх охочих та закону «про дві ноги». Цьогорічна тема — «10 компетенцій у нових реаліях: шляхи подолання освітніх втрат» — об’єднала сотні освітян, небайдужих до майбутнього української школи. Однією з спікерок події була Світлана Волинцева, майстер виробничого навчання […] Квітень 1, 2025 - Вітаємо переможців! Талановиті учні з Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну знову вражають! Цього разу вони взяли участь у Всеукраїнському конкурсі декоративно-вжиткового мистецтва “Нове життя старих речей”, організованому  Косівським інститутом прикладного та декоративного мистецтва ЛНАМ та Київським Палацом дітей та юнацтва,  який відбувся  30 березня  2025 року.   Учні Ірина Фоменко  та Софія Кульнєва  (група 54а, професія “Кравець. Закрійник”, керівник Світлана Волинцева, майстер […] Березень 26, 2025 - Атестація педагогічних працівників 26 березня у Державному навчальному закладі  “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” відбулося четверте засідання атестаційної комісії І рівня.  Атестація педагогічних працівників у закладі освіти відбулася відповідно до  Положення  про атестацію педагогічних працівників  затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 09.09.2022 №805, із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки № […]
ДНЗ “ХВПУСД”

Натисність на зображення щоб збільшити.

Будьмо в безпеці!
Перемога у WORLDSKILLS UK
Відкрито НПЦ
Опитування

З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?

View Results

Завантаження ... Завантаження ...
Вiдвiдувачiв
0217388
булінг

Що треба знати про булінг

Преглянути інформацію

Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості

11 квітня педагоги Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну, що здійснюють підготовку з професії “Кравець. Закрійник”презентували свій досвід на обласному семінарі «Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості». У заході, якій організувала Тетяна Холявко, методист НМЦ ПТО у Херсолнській області  брали участь викладачі  спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання  професій легкої промисловості Херсонщини 

Наталя Парафіленко, викладач спец дисціплін ділилася досвідом інтеграції цифрових ресурсів у професійно-теоретичну підготовку майбутніх закрійників. Зокрема вона розповіла про можливості використання в освітньому процесі таких цифрових ресурсів:

  • Google Meet — платформа, на якій проводжу синхронні онлайн-уроки. Вона зручна, дозволяє ділитися екраном, демонструвати презентації та відео, підтримувати зворотний зв’язок у реальному часі. Google Meet – добре інтегрується з Google Класом і іншими сервісами Google.
  • Google Форми — універсальний інструмент для створення онлайн-тестів, анкет та інтерактивних вправ. З його допомогою можна швидко оцінити рівень засвоєння знань, провести рефлексію або організувати цікаві вікторини.
  • Padlet — інтерактивна дошка, де я розміщую підручники, інструкції, відео, додаткову інформацію та організовую вправи. Учні мають можливість коментувати, додавати свої матеріали, взаємодіяти між собою.
  • Thinglink — сервіс для створення інтерактивних плакатів, який дозволяє «оживити» зображення шляхом додавання активних міток із текстами, посиланнями, відео та аудіо. Це дозволяє зробити навчальний матеріал не лише більш доступним, а й цікавим для студентів, оскільки вони можуть самостійно взаємодіяти з інформацією. Незважаючи на англомовний інтерфейс, ресурс є інтуїтивно зрозумілим та зручним у користуванні. 
  • ChatGPT — штучний інтелект, що допомагає у створенні текстів, пошуку інформації, формулюванні завдань та сценаріїв до відео. Його я використовую як інструмент для натхнення та покращення змісту уроків.
  • Gamma — онлайн-інструмент для створення сучасних презентацій. Завдяки штучному інтелекту, ресурс дозволяє швидко генерувати зміст, добирати зображення. Я використовую Gamma як зручний ресурс для швидкого створення змістовних і привабливих презентацій, які потім доопрацьовую в PowerPoint або використовую безпосередньо онлайн. Такий підхід дозволяє поєднувати переваги швидкого створення презентації в Gamma з гнучкістю налаштувань PowerPoint, що є дуже корисним у роботі викладача закладу професійної освіти.
  • InVideo AI – це онлайн-платформа для створення та редагування відео. Вона дозволяє користувачам швидко створювати професійні відео за допомогою готових шаблонів або з нуля. У InVideo AI є можливість додавати текст, музику, відео та зображення, а також налаштовувати анімації для відео. Зручність полягає  втому, що ця платформа генерує ваш сценарій за любою тематикою, підбирає яскраві зображення і відео та завантажується у високій якості. Але, як і інші AI-інструменти, іноді допускає неточності у візуальному наповненні (наприклад, зображення невідповідного обладнання або персонажів).

Викладч продемонструвала учасникам семінару приклади застосування цих ресурсів і наприкінці свого виступу зауважила, що інтеграція цифрових ресурсів у професійну підготовку майбутніх кравців значно підвищує ефективність навчального процесу, сприяє розвитку ключових компетентностей, цифрової грамотності та формує мотивацію до здобуття знань. Пані Наталя переконана, що використання цифрових інструментів дозволяє зробити навчальний процес більш інтерактивним, доступним і цікавим для здобувачів освіти. Це, у свою чергу, допомагає подолати проблеми асинхронного навчання, забезпечує візуалізацію матеріалу, створює можливість для швидкого зворотного зв’язку та адаптації освітнього процесу до індивідуальних потреб учнів.

Залиште коментар

Тематичні матеріали
Заявка абітурієнта

Заповніть заявку за посиланням та з Вами зв’яжеться приймальна комісія

https://forms.gle/svwuCgYAjF6CurpAA

Правила прийому до державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну» у 2024 році

ми в Instagram
День відкритих дверей
Про наші професії
Про училище
наші Колекції одягу
Увага! Заборона!

Заборонено перебування у закладі освіти сторонніх осіб.

дитяча “гаряча лінія”

Зв’язок з Національною дитячою “гарячою лінією” (тел. 0800500225 або 116 111) є безкоштовним, анонімним та конфіденційним.

З питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини учні Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну та їх батьки можуть звертатися до Перекопської Ганни Павлівни – заступника директора з виховної роботи навчального закладу, тел.(0552) 51-72-59.

Курсова підготовка

Курсова підготовка для незайнятого населення (на сертифікат):

  • Кравець;
  • Закрійник;
  • Візажист;
  • Манікюрник;
  • Перукар (перукар-модельєр).
Надаємо послуги

ДНЗ “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” надає населенню послуги:

  • перукарські
  • з пошиву та ремонту одягу
  • флористичні
  • візажні
  • манікюрні

Ознайомитися з інформацією детельніше