Травень 8, 2025 - День пам’яті та примирення: пам’ятаємо, перемагаємо!  8 травня ми в Україні, разом з усім цивілізованим світом, відзначаємо День пам’яті та примирення. Це день, коли ми вшановуємо пам’ять мільйонів жертв Другої світової війни, висловлюємо скорботу за всіма, хто постраждав від нацистської агресії, та підкреслюємо важливість миру й примирення між народами. Цього дня ми не лише згадуємо минуле, але й звертаємося до майбутнього. Ми закликаємо до примирення між народами, […] Травень 7, 2025 - Освітні горизонти: інтеграція проєктного навчання та STEM-освіти у професійну підготовку Нові підходи до професійної підготовки стали центральною темою онлайн-семінару-практикуму, що відбувся 6 травня 2025 року для педагогічного колективу Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну. Захід під назвою «Інтеграція методик проєктного навчання та STEM-освіти в професійну підготовку» зібрав педагогів для обговорення та впровадження інноваційних освітніх стратегій.   Ініціатором та ведучою цього важливого методичного заходу виступила […] Травень 3, 2025 - «Методична комісія як платформа для реалізації міждисциплінарного підходу в освітньому процесі» 2 травня 2025 року відбулася важлива онлайн-зустріч, організована  Світланою Сасько, заступником директора з методичної роботи НМЦ ПТО у Херсонській області. Темою дня стала надзвичайно актуальна проблема: «Роль методичної комісії в забезпечені міждисциплінарного підходу в організації освітнього процесу». Голови методичних комісій загальноосвітніх дисциплін з усієї області зібралися, щоб обмінятися цінним досвідом та напрацюваннями.  Херсонське вище професійне […] Травень 2, 2025 - Участь у серії вебсемінарів-тренінгів «EDU-AI: Методика використання ШІ для викладачів комунікативного циклу» 30 квітня – 1 травня 2025 року Академія української преси за підтримки Friedrich Naumann Foundation for Freedom Ukraine провела перший із серії вебсемінарів-тренінгів «EDU-AI: Методика використання ШІ для викладачів комунікативного циклу». За результатами конкурсного відбору до участі в заході було запрошено, зокрема, викладачку англійської мови Ольгу Барвинську. Цей захід став важливим кроком у дослідженні можливостей штучного інтелекту в освітньому […] Квітень 28, 2025 - Педагоги прокачували свою майстерність у сучасних техніках фарбування волосся У Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну кипить життя!  Викладачі та майстри виробничого навчання не зупиняються на досягнутому та постійно вдосконалюють свої знання та навички!  З 2 по 18 квітня, протягом 16 насичених днів, вони активно прокачували свою майстерність у сучасних техніках фарбування волосся.  Онлайн-навчання було організовано справжніми профі своєї справи на сторінці «beuty_studyspase».  16 спікерів, […]
ДНЗ “ХВПУСД”

Натисність на зображення щоб збільшити.

Будьмо в безпеці!
Перемога у WORLDSKILLS UK
Відкрито НПЦ
Опитування

З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?

View Results

Завантаження ... Завантаження ...
Вiдвiдувачiв
0220880
булінг

Що треба знати про булінг

Преглянути інформацію

Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості

11 квітня педагоги Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну, що здійснюють підготовку з професії “Кравець. Закрійник”презентували свій досвід на обласному семінарі «Сучасний урок як засіб формування конкурентоспроможної особистості». У заході, якій організувала Тетяна Холявко, методист НМЦ ПТО у Херсонській області  брали участь викладачі  спеціальних дисциплін та майстри виробничого навчання  професій легкої промисловості Херсонщини.

 

Наталя Парафіленко, викладач спец дисціплін ділилася досвідом інтеграції цифрових ресурсів у професійно-теоретичну підготовку майбутніх закрійників.

Зокрема вона розповіла про можливості використання в освітньому процесі таких цифрових ресурсів:

  • Google Meet — платформа, на якій проводжу синхронні онлайн-уроки. Вона зручна, дозволяє ділитися екраном, демонструвати презентації та відео, підтримувати зворотний зв’язок у реальному часі. Google Meet – добре інтегрується з Google Класом і іншими сервісами Google.
  • Google Форми — універсальний інструмент для створення онлайн-тестів, анкет та інтерактивних вправ. З його допомогою можна швидко оцінити рівень засвоєння знань, провести рефлексію або організувати цікаві вікторини.
  • Padlet — інтерактивна дошка, де я розміщую підручники, інструкції, відео, додаткову інформацію та організовую вправи. Учні мають можливість коментувати, додавати свої матеріали, взаємодіяти між собою.
  • Thinglink — сервіс для створення інтерактивних плакатів, який дозволяє «оживити» зображення шляхом додавання активних міток із текстами, посиланнями, відео та аудіо. Це дозволяє зробити навчальний матеріал не лише більш доступним, а й цікавим для студентів, оскільки вони можуть самостійно взаємодіяти з інформацією. Незважаючи на англомовний інтерфейс, ресурс є інтуїтивно зрозумілим та зручним у користуванні. 
  • ChatGPT — штучний інтелект, що допомагає у створенні текстів, пошуку інформації, формулюванні завдань та сценаріїв до відео. Його я використовую як інструмент для натхнення та покращення змісту уроків.
  • Gamma — онлайн-інструмент для створення сучасних презентацій. Завдяки штучному інтелекту, ресурс дозволяє швидко генерувати зміст, добирати зображення. Я використовую Gamma як зручний ресурс для швидкого створення змістовних і привабливих презентацій, які потім доопрацьовую в PowerPoint або використовую безпосередньо онлайн. Такий підхід дозволяє поєднувати переваги швидкого створення презентації в Gamma з гнучкістю налаштувань PowerPoint, що є дуже корисним у роботі викладача закладу професійної освіти.
  • InVideo AI – це онлайн-платформа для створення та редагування відео. Вона дозволяє користувачам швидко створювати професійні відео за допомогою готових шаблонів або з нуля. У InVideo AI є можливість додавати текст, музику, відео та зображення, а також налаштовувати анімації для відео. Зручність полягає  втому, що ця платформа генерує ваш сценарій за любою тематикою, підбирає яскраві зображення і відео та завантажується у високій якості. Але, як і інші AI-інструменти, іноді допускає неточності у візуальному наповненні (наприклад, зображення невідповідного обладнання або персонажів).

Викладч продемонструвала учасникам семінару приклади застосування цих ресурсів і наприкінці свого виступу зауважила, що інтеграція цифрових ресурсів у професійну підготовку майбутніх кравців значно підвищує ефективність навчального процесу, сприяє розвитку ключових компетентностей, цифрової грамотності та формує мотивацію до здобуття знань. Пані Наталя переконана, що використання цифрових інструментів дозволяє зробити навчальний процес більш інтерактивним, доступним і цікавим для здобувачів освіти. Це, у свою чергу, допомагає подолати проблеми асинхронного навчання, забезпечує візуалізацію матеріалу, створює можливість для швидкого зворотного зв’язку та адаптації освітнього процесу до індивідуальних потреб учнів.

Світлана Волинцева поділилася досвідом використання штучного інтелекту у професійному навчанні майбутніх кравців. вона наголосила, що нейромережі це потужний інструмент для підготовки  до занять: з їх допомогою можна  згенерувати ідеї  та матеріали до уроків та виховних годин з урахуванням індивідуальних потреб учнів та навчальних програм.

 

Пані Світлана навела приклади його використання  у своїй роботі:

  1. Об’єктивна перевірка знань та індивідуалізація навчання:
  • автоматизована перевірка теоретичних знань учнів за допомогою нейромереж (тести, опитування);
  • визначення індивідуального рівня знань та виявлення прогалин у навчанні;
  • формування персоналізованих рекомендацій для відпрацювання складних тем та вдосконалення навичок.

  1. Розвиток комунікативних навичок через інтерактивні нейромережі:
  • використання нейромереж для відпрацювання комунікаційних знань на прикладі рольової гри “Замовник та кравець”;
  • створення реалістичних сценаріїв спілкування, моделювання різних типів клієнтів та їх запитів;
  • аналіз відповідей учнів, надання зворотного зв’язку щодо ефективності комунікації, ввічливості, вміння переконувати.
  1. Розширення творчих горизонтів за допомогою нейромереж:
  • генерація оригінальних ідей для створення презентацій та візуальних матеріалів до уроків;
  • створення унікальної музики та пісень для навчальних відеороликів або творчих проєктів;
  • розробка нових, нестандартних колекцій одягу на основі аналізу трендів та генеративних можливостей нейромереж.
  1. Віртуальна примірка та персоналізація обслуговування:
  • використання нейромереж для створення функціоналу віртуальної примірки одягу на фігуру розмовника (потенційного клієнта);
  • аналіз параметрів фігури та візуалізація того, як виглядатиме обраний одяг;
  • персоналізація рекомендацій щодо вибору одягу на основі індивідуальних особливостей клієнта.
  1. Створення привабливих рекламних роликів з мінімальними витратами часу та ресурсів:
  • генерація реалістичного голосу для озвучування персонажів для уроків уроків ;
  • створення унікальних аватарів викладачів та учнів для використання у віртуальних навчальних середовищах та презентаціях.
  1. Віртуальна мода та нові можливості:
  • ознайомлення з процесом створення віртуального одягу в програмі Clo 3D;
  • приклади використання: демонстрація можливостей clo 3d;
  • розгляд переваг віртуального одягу (екологічність, необмеженість дизайну,) та його перспектив розвитку;
  • перегляд віртуального музею колекцій одягу хвпусд в метавсесвіті на платформа spatial.io   як приклад інноваційного представлення творчості.

Педагоги Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну, справжні майстри своєї справи, які готують талановитих кравців та закрійників, нещодавно блискуче представили свій досвід на обласному семінарі. Вони показали, як саме їхні інноваційні підходи та майстерність допомагають виховувати справжніх професіоналів, готових підкорювати світ моди та дизайну!  

Пишаємося нашими викладачами та їхнім внеском у розвиток професійної освіти в Україні!

Залиште коментар

Тематичні матеріали
Заявка абітурієнта

Заповніть заявку за посиланням та з Вами зв’яжеться приймальна комісія

https://forms.gle/svwuCgYAjF6CurpAA

Правила прийому до державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну» у 2024 році

ми в Instagram
День відкритих дверей
Про наші професії
Про училище
наші Колекції одягу
Увага! Заборона!

Заборонено перебування у закладі освіти сторонніх осіб.

дитяча “гаряча лінія”

Зв’язок з Національною дитячою “гарячою лінією” (тел. 0800500225 або 116 111) є безкоштовним, анонімним та конфіденційним.

З питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини учні Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну та їх батьки можуть звертатися до Перекопської Ганни Павлівни – заступника директора з виховної роботи навчального закладу, тел.(0552) 51-72-59.

Курсова підготовка

Курсова підготовка для незайнятого населення (на сертифікат):

  • Кравець;
  • Закрійник;
  • Візажист;
  • Манікюрник;
  • Перукар (перукар-модельєр).
Надаємо послуги

ДНЗ “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” надає населенню послуги:

  • перукарські
  • з пошиву та ремонту одягу
  • флористичні
  • візажні
  • манікюрні

Ознайомитися з інформацією детельніше