Європейський день мов
26 вересня весь світ відзначає Європейський день мов, що є вдалою можливістю підвищити обізнаність
про вивчення мови та мовне розмаїття. Європейський день мов (EDL) вперше відзначили в 2001 році під час Європейського року мов. Наприкінці цієї кампанії Комітет міністрів Ради Європи вирішив зробити EDL щорічною
подією, яка відзначатиметься кожного 26 вересня. Щороку мільйони людей у державах-членах Ради та інших місцях організовують або беруть участь у заходах, спрямованих на сприяння мовному різноманіттю та здатності говорити іншими
мовами. Загальна мета святкування цієї події полягає в тому, щоб привернути увагу до багатого мовного та
культурного розмаїття Європи, яке необхідно заохочувати та підтримувати, а також розширити діапазон мов, які люди вивчають протягом усього життя, щоб розвивати свої плюрилінгвальні навички та зміцнювати міжкультурне розуміння.
EDL – це можливість відзначити всі мови Європи, включаючи ті, які менш поширені, і мови мігрантів.
Багато мовних та культурних інститутів, асоціацій, університетів та шкіл беруть участь у різних заходах та заходах, організованих по всьому ЄС. В тому числі прийняв участь у святкувані і наш заклад.
Учні І курсу Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну (гр.623 та гр.823) мали змогу разом з викладачем англійської мови Барвинською О.О. зануритися в цю наймасштабнішу подію.
1) Всі разом ознайомилися з світовими подіями на офіційній сторінці від Ради Європи, а саме:
– Ініціатива «Краса мов»;
– Конкурс футболок EDL;
– Дослідження: Вплив штучного інтелекту (AI) на майбутнє вивчення мови;
– Слово року;
– Постер «20 фактів про світ мов, про які ви могли не знати»;
– Додаток для мовних викликів для Secret Agent 2023;
– Де я? (20 випадкових зображень з усієї Європи).
2) Також учні подивилися відеоролик «European Day of Languages», після якого їм було запропоновано виконати квіз від грецьких студентів.
3) Крім цього, учні мали можливість показати свої знання в інтерактивних змаганнях:
– «Match the flags to the names of the countries»;
– «How do you say “Hello”?» ;
– «Put the words into the correct groups (languages)».