Методична скринька
МАТЕРІАЛИ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ ПЕДАГОГІВ ХЕРСОНСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ
Матеріали узагальнення досвіду роботи майстра виробничого навчання ДНЗ “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” Понік Є.І.
-
Відгук методиста про роботу майстра
Досвід роботи майстра виробничого навчання Понік Є.І.
Опис власного досвіду роботи
Творчі наробки майстра
– Урок ВН. Обробка середнього зрізу брюк
– Урок ВН. Обробка кишені в рамку
– Урок ВН. Обробка коміра на стійці
Зразки дидактичних матеріалів
– Інструкційна картка. Обробка кишені
– Інструкційні картки комірів
– Картки-завдання
– Обробка коміра на стійці в чоловічій сорочці. Презентація
З ДОСВІДУ ПЕДАГОГІВ ХЕРСОНСЬКОГО ВИЩОГО ПРОФЕСІЙНОГО УЧИЛИЩА СЕРВІСУ ТА ДИЗАЙНУ
- Опис роботи педагогічного колективу ХВПУСД над єдиною методичною проблемою у 2015-2019 рр.
- Міщенко Н.М. Компетентність як основа успіху і самовдосконалення учасників навчального процесу (розробка методичного заходу).
- Левчук Н.М., Панченко Д.В. Біржа знань (сценарій позакласного інтегрованого заходу)
- Колесник Н.І. Вдосконалення технічних прийомів вирізування. (розробка уроку виробничого навчання з професії “Нянька. Гувернер. Соціальний робітник”, кваліфікація: гувернер)
- Соловйова І.В. Виготовлення постижерних виробів (розробка уроку перукарської справи)
- Горошенко І.О.Методика ознайомлення дітей з цифрами (розробка уроку виробничого навчання з професії “Нянька. Гувернер. Соціальний робітник”, кваліфікація: гувернер)
- Сухарева С.Ю.Обробка горловини та пройм косою бейкою (розробка уроку виробничого навчання з професії “Кравець. Закрійник”, кваліфікація: кравець 4 розряду)
- Козиріна І.Г. Технічні вимоги до розкроювання деталей виробів з тканин в клітку, смужку (розробка уроку з предмету “Технологія розкрою” з професії “Кравець. Закрійник”, кваліфікація: закрійник 5 розряду)
- Базалій О.А. Види кишень класичних чоловічих брюк (розробка уроку виробничого навчання з професії “Кравець. Закрійник”, кваліфікація: кравець 4 розряду)
З ДОСВІДУ ПЕДАГОГІВ ПТНЗ ХЕРСОНЩИНИ
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ МЕТОДИСТІВ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЦЕНТРУ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (з сайту НМЦ ПТО у Херсонській області)
Управлінська діяльність
- Ткаченко С.П. Як вивчати систему роботи викладача (методичні поради)
- Ткаченко С.П. Управлінська діяльність, її роль у творчому розвитку педагогічного колективу професійно-технічного навчального закладу
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Система управління інноваційною діяльністю у ПТНЗ.
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Збірник. Аналіз нетрадиційних уроків.
- Ткаченко С.П., Морозова. Внутрішній контроль як основна функція управління.
- Ткаченко С.П. Педагогічна рада – колективний орган управління навчально-виховною роботою.
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Аналіз уроку. Збірник для керівників і методистів ПТНЗ.
- Кір’язова В.Л. Методичні рекомендації щодо розробки робочих навчальних планів.
- Холявко Т.М. Підготовка старшого майстра професійно-технічного навчального закладу до відвідування уроків виробничого навчання, їх аналіз (методичні поради старших майстрам ПТНЗ)
Методична робота
- Ткаченко С.П. Портфоліо як засіб демонстрації власної педагогічної діяльності при атестації
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Колективні форми методичної роботи з педагогами ПТНЗ.
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Організація аналітичної діяльності методиста ПТНЗ.
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Самоосвіта педагога (збірник).
- Ткаченко С.П., Морозова Л.М. Збірник. Планування та організація роботи методичних комісій в ПТНЗ.
- Морозова Л.М. Розвиток педагогічної творчості колективу. (збірник).
- Морозова Л.М. Моделювання ефективного уроку (збірник).
- Кір’язова В.Л. Комплексне використання засобів навчання при викладанні спецдисциплін.
- Андрейко Я.І. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови та літератури в ПТНЗ.
- Ткаченко С.П. Організація роботи педагогічного колективу над єдиною методичною проблемою (метод.рекомендації)
- Ткаченко С.П. Методичні рекомендації з виявлення, вивчення, узагальнення і практичного поширення передового педагогічного досвіду
Професійно–практична підготовка
- Холявко Т.М. Планування навчально-виробничого процесу у ПТНЗ. (Методичні рекомендації).
- Холявко Т.М. Організація та проведення кваліфікаційної та державної кваліфікаційної атестацій у ПТНЗ.
- Холявко Т.М. Перелік навчально-виробничих робіт (схема).
- Кір’язова В.Л. Методичні рекомендації щодо виконання дипломних робіт з професії «Електромонтер з ремонту та обслуговуванню електроустаткування».
- Кір’язова В.Л. Вимоги до сучасного уроку виробничого навчання.
- Холявко Т.М. Особливості організації виробничої практики у сучасних соціально-економічних умовах.
- Кір’язова В.Л. Методичні рекомендації щодо виконання дипломних робіт з професії «Слюсар з ремонту автомобілів».
- Кір’язова В.Л. Використання мультимедійних засобів навчання у підготовці кваліфікованих робітників (на допомогу викладачам спецдисциплін ПТНЗ)
Теоретична підготовка
- Андрейко Я.І. Інноваційний урок у закладах професійно-технічної освіти
- Андрейко Я.І. Інформаційно-комунікаційні технології у навчальному процесі
- Андрейко Я.І. Метод проектів на уроках іноземної мови
- Морозова Л.М. “Кластер” як один із методів формування критичного мислення учнів на уроках світової літератури.
- Ткаченко С.П. Взаємозв’язок типу і структури уроку.
- Морозова Л.М. Шляхи формування мотивації до навчання.
- Морозова Л.М. Проектуємо урок разом (збірник).
- Морозова Л.М. Збірник Сучасний педагог у глобальному інформаційному просторі.
- Морозова Л.М. Збірник завдань екологічної спрямованості.
- Морозова Л.М. Збірник по екології. Практичні та контрольні роботи.
- Морозова Л.М. Зошит з лабораторних робіт з фізики 10-11кл.
- Морозова Л.М. Практичні роботи з географії. (збірник).
- Андрейко Я.І. Вимоги до сучасного уроку іноземної мови.
- Андрейко Я.І. Формування творчої особистості учня на уроках української мови та літератури.
- Андрейко Я.І. Опорні схеми на уроках української мови та літератури.
- Андрейко Я.І. Сучасні підходи у викладанні іноземної мови.
- Кір’язова В.Л. Методичні рекомендації щодо проведення лабораторно-практичних робіт.
Виховна робота
- Бондар Н.П. Педагогічна рада з питань організації виховного процесу у професійно-технічному навчальному закладі
- Бондар Н.П. Роль бібліотеки у нацональному вихованні
- Бондар Н.П. Виховна та психокорегуюча робота
- Бондар Н.П. Методичні рекомендації по організації виховного процесу в ПТНЗ в 2015-2016 н.р.
- Бондар Н.П. Методичні рекомендації по створенню музеїв.
- Бондар Н.П. Основні форми та методи методичної роботи.
- Бондар Н.П. Порадник з питань правовиховної роботи.
- Бондар Н.П. Учнівський гуртожиток ПТНЗ.
- Бондар Н.П. Негативні явища в молодіжному середовищі: причини та наслідки.
- Бондар Н.П. Планування роботи класного керівника.
- Бондар Н.П. Правовий порадник для учнів, батьків, педагогів.
- Андрейко Я.І. Деякі аспекти краєзнавчої роботи бібліотек.
- Бондар Н.П. Організація роботи соціального педагога.
- Бондар Н.П. Попередження різних форм насильства до дітей.
- Бондар Н.П. Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками у ПТНЗ.
- Бондар Н.П. “Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період”.
- Бондар Н.П. Виховання моральної самосвідомості – основи патріотизму учнівської молоді (Методичні рекомендації щодо проведення засідання МК класних керівників)
- Бондар Н.П. Формування навичок самоврядування, соціальної активності у процесі практичної громадської діяльності учнів. (Методичні рекомендації щодо проведення засідання МК класних керівників)
- Бондар Н.П. Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способам розв’язання конфліктів (Методичні рекомендації щодо проведення засідання МК класних керівників)
- Бондар Н.П. Діяльність класного керівника щодо формування правової культури учнів: поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки (Методичні рекомендації щодо проведення засідання МК класних керівників)