Травень 1, 2024 - Участь у заходах проєкту «В об’єктиві» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2023 року №1322 “Про схвалення Стратегії утвердження української національної та громадянської ідентичності на період до 2030 року та затвердження операційного плану заходів з її реалізації у 2023-2025 роках” Ольга Барвинська класний керівник Херсонськоо вищого професійного училища сервісу та дизайну  залучила своїх учнів (гр.621б)  до участі у  […] Квітень 27, 2024 - Державна кваліфікаційна атестація з професії “Перукар (перукар- модельєр). Манікюрник” 26 квітня у Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну відбулася Державна кваліфікаційна атестація з професії “Перукар (перукар- модельєр). Манікюрник” в онлайн форматі з використанням застосунку Meet Google. На початку заходу викладач перукарської справи Інна Соловйова ознайомила здобувачів освіти із завданнями, над якими вони мали працювати протягом 4 годин. Рандомно кожному було присвоєно номер, що […] Квітень 26, 2024 - День відкритих дверей у Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну В рамках популяризації робітничих професій серед учнівської молоді та з метою допомоги у виборі майбутньої професії учням шкіл 25 квітня у   Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну було проведено  День відкритих дверей.   У заході, що проходив у форматі Zoom конференції,взяли участь учні Херсонських ЗОШ №14, 18, 55, 41, 27, 45, 32, 37, Скадовського […] Квітень 26, 2024 - Вітаємо переможців! 26 квітня 2024 року спеціалістами Херсонського обласного відділення (філії) Комітету з фізичного виховання та спорту Міністерства освіти і науки України при активній участі відповідальних за фізичне виховання у закладах професійної (професійно-технічної) освіти було організовано та проведено фінальні обласні онлайн змагання з волейболу за програмою Спортивних ігор серед закладів професійної (професійно-технічної) освіти в рамках ініціативи «Пліч-о-пліч» […] Квітень 19, 2024 - Захист кваліфікаційних пробних робіт Згідно навчальних планів і програм   з 31 січня по 18 квітня 2024 року у Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну було   проведено передвипускну виробничу практику  для здобувачів освіти з професії «Перукар (перукар-модельєр). Манікюрник», кваліфікація перукар-модельєр (групи 620а та 620б).  18 квітня  було проведено захист кваліфікаційних пробних робіт в онлайн форматі у застосунку […]
ДНЗ “ХВПУСД”
Заявка абітурієнта

Заповніть заявку за посиланням та з Вами зв’яжеться приймальна комісія

https://forms.gle/svwuCgYAjF6CurpAA

Правила прийому до державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну» у 2024 році

ми в Instagram
Перемога у WORLDSKILLS UK
Відкрито НПЦ
Опитування

З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?

View Results

Завантаження ... Завантаження ...
Вiдвiдувачiв
0192476
булінг

Що треба знати про булінг

Преглянути інформацію

Предметний тиждень англійської мови

    Згідно з планом  роботи  з 25 жовтня по 29 жовтня 2021 року в училищі проходив предметний тиждень англійської мови, присвячений Всесвітньому тижню медіа- та інформаційної грамотності. Основною  метою тижня було поглибити знання учнів про медіаграмотність, розвивати уміння ідентифікувати фейки та навчитися протистояти їхнім негативним впливам, вміти користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, підвищити інтерес до предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Тиждень проводила викладач англійської мови Барвинська О.О. У ході дистанційного тижня були заплановані та проведені такі заходи:
     25 жовтня проведено відкриття тижня, яке почалося онлайн-лінійкою, де учні були ознайомлені з планом проведення тижня та познайомились із добіркою цікавих фактів про святкування Всесвітнього тижня медіа- та інформаційної грамотності. Також учні були ознайомлені з участю команди гр.№521 у міжнародному проекті «eTwinning» (презентація роботи) та обговорили участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч Про».
      26 жовтня учні ознайомилися з чек-листом «How to recognize wrong messages» та мали змогу прийняти участь у конкурсі створення інтерактивного плакату на платформі «Thinglink. Найбільш цікавою була робота Громакової В. (гр.721)
Крім того, учням було запропоновано пройти квест «Be media literate!» від викладача англійської мови Барвинської О.О. ( https://vseosvita.ua/webquest/vebkvest-be-media-literate- 1376.html ). Найбільш активними були учні:Іванов А. (гр.821) – найкращий результат, Хруленко І. (гр.621б), Медвідь Л. (гр.621б) та Громакова В. (гр.721).
      27 жовтня учні приймали участь у челенджі «Отримай посвідчення медіадрайвера», де обирали найбільш цікаву локацію для себе, проходили всі етапи та кінцевим результатом було виконати підсумковий тест. Найкраще справилась Медвідь
Л. (гр.621б). Крім того, учні мали змогу спробувати свої сили у вікторині «Media literacy quiz».
Найкращими були учні:
Хруленко І. (гр.621б)
Громакова В. (гр.721)
Бондаренко Д. (гр.621б)
Медвідь Л. (гр.621б)
Волкова Д. (гр.521)


    28 жовтня з учнями гр.621б було проведено відкритий виховний онлайн-захід «Віртуальний та реальний світи: чи є межа?», за матеріалами міжнародної організації IREX у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо–медійна грамотність».
Метою заходу було розвивати:
–  уміння критично оцінювати інформацію, що подається блогерами/інфлюенсерами в соціальних мережах;
–  уміння ідентифікувати вплив блогерів та соцмереж на наші емоції, формування довіри;
–  уміння втілювати ідеї завдяки онлайн–інструментам;

–  уміння перевіряти на справжність зображень та відео завдяки онлайн–інструментам.

Упродовж заходу учні дізналися, чи справді соціальні мережі безкоштовні, поміркували, чи можна довіряти блогерам та ознайомилися з технологією deepfake. Також, учням гр. 621б було запропоновано прийняти участь у Всеукраїнському
інтернет-конкурсі «#StopFake», метою якого було вдосконалити навички медіаграмотності та критичного мислення. По завершенню конкурсу переможцями стали учні, які були нагороджені дипломами:

– Пержинська Вікторія – Диплом III ступеня
– Медвідь Леся – Диплом III ступеня
–  Пасько Катерина – Диплом III ступеня
Решта учасників конкурсу отримала іменні сертифікати. На завершенні учні мали змогу порефлексувати з «Mentimeter».
Логічним завершенням предметного тижня стало підведення підсумків та онлайн- нагородження кращих учнів.

Залиште коментар

День відкритих дверей
Про наші професії
Про училище
наші Колекції одягу
Увага! Заборона!

Заборонено перебування у закладі освіти сторонніх осіб.

дитяча “гаряча лінія”

Зв’язок з Національною дитячою “гарячою лінією” (тел. 0800500225 або 116 111) є безкоштовним, анонімним та конфіденційним.

З питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини учні Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну та їх батьки можуть звертатися до Перекопської Ганни Павлівни – заступника директора з виховної роботи навчального закладу, тел.(0552) 51-72-59.

Курсова підготовка

Курсова підготовка для незайнятого населення (на сертифікат):

  • Кравець;
  • Закрійник;
  • Візажист;
  • Манікюрник;
  • Перукар (перукар-модельєр).
Надаємо послуги

ДНЗ “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” надає населенню послуги:

  • перукарські
  • з пошиву та ремонту одягу
  • флористичні
  • візажні
  • манікюрні

Ознайомитися з інформацією детельніше