Предметний тиждень англійської мови
Згідно з планом роботи з 25 жовтня по 29 жовтня 2021 року в училищі проходив предметний тиждень англійської мови, присвячений Всесвітньому тижню медіа- та інформаційної грамотності. Основною метою тижня було поглибити знання учнів про медіаграмотність, розвивати уміння ідентифікувати фейки та навчитися протистояти їхнім негативним впливам, вміти користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, підвищити інтерес до предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Тиждень проводила викладач англійської мови Барвинська О.О. У ході дистанційного тижня були заплановані та проведені такі заходи:
25 жовтня проведено відкриття тижня, яке почалося онлайн-лінійкою, де учні були ознайомлені з планом проведення тижня та познайомились із добіркою цікавих фактів про святкування Всесвітнього тижня медіа- та інформаційної грамотності. Також учні були ознайомлені з участю команди гр.№521 у міжнародному проекті «eTwinning» (презентація роботи) та обговорили участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч Про».
26 жовтня учні ознайомилися з чек-листом «How to recognize wrong messages» та мали змогу прийняти участь у конкурсі створення інтерактивного плакату на платформі «Thinglink. Найбільш цікавою була робота Громакової В. (гр.721)
Крім того, учням було запропоновано пройти квест «Be media literate!» від викладача англійської мови Барвинської О.О. ( https://vseosvita.ua/webquest/vebkvest-be-media-literate- 1376.html ). Найбільш активними були учні:Іванов А. (гр.821) – найкращий результат, Хруленко І. (гр.621б), Медвідь Л. (гр.621б) та Громакова В. (гр.721).
27 жовтня учні приймали участь у челенджі «Отримай посвідчення медіадрайвера», де обирали найбільш цікаву локацію для себе, проходили всі етапи та кінцевим результатом було виконати підсумковий тест. Найкраще справилась Медвідь
Л. (гр.621б). Крім того, учні мали змогу спробувати свої сили у вікторині «Media literacy quiz».
Найкращими були учні:
Хруленко І. (гр.621б)
Громакова В. (гр.721)
Бондаренко Д. (гр.621б)
Медвідь Л. (гр.621б)
Волкова Д. (гр.521)
28 жовтня з учнями гр.621б було проведено відкритий виховний онлайн-захід «Віртуальний та реальний світи: чи є межа?», за матеріалами міжнародної організації IREX у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо–медійна грамотність».
Метою заходу було розвивати:
– уміння критично оцінювати інформацію, що подається блогерами/інфлюенсерами в соціальних мережах;
– уміння ідентифікувати вплив блогерів та соцмереж на наші емоції, формування довіри;
– уміння втілювати ідеї завдяки онлайн–інструментам;
– уміння перевіряти на справжність зображень та відео завдяки онлайн–інструментам.
Упродовж заходу учні дізналися, чи справді соціальні мережі безкоштовні, поміркували, чи можна довіряти блогерам та ознайомилися з технологією deepfake. Також, учням гр. 621б було запропоновано прийняти участь у Всеукраїнському
інтернет-конкурсі «#StopFake», метою якого було вдосконалити навички медіаграмотності та критичного мислення. По завершенню конкурсу переможцями стали учні, які були нагороджені дипломами:
– Пержинська Вікторія – Диплом III ступеня
– Медвідь Леся – Диплом III ступеня
– Пасько Катерина – Диплом III ступеня
Решта учасників конкурсу отримала іменні сертифікати. На завершенні учні мали змогу порефлексувати з «Mentimeter».
Логічним завершенням предметного тижня стало підведення підсумків та онлайн- нагородження кращих учнів.