Березень 10, 2025 - Ольга Барвинська, викладач англійської мови Херсонського вищого професійногто училища сервісу та дизайну у півфіналі конкурсу «Ранкові зорі-2025»  Цьогоріч  в Україні стартувала премія «Ранкові зорі-2025», організована видавництвом «Ранок». Мета премії – визнання та підтримка педагогів, які, попри складні умови війни, продовжують працювати, навчаючи дітей та удосконалюючи власні знання. Премія покликана відзначити незламний дух вчителів і здатність запалювати вогонь знань у серцях учнів. Генеральний директор видавництва «Ранок» Віктор Круглов наголосив, що вчителі надають неоціненну допомогу нашій країні […] Березень 10, 2025 - 10 березня – День Державного Гімну Мелодія та слова, які торкають кожну ниточку душі – це Державний Гімн. Тут відображені прагнення народу, культурна спадщина та національна ідентичність Щороку 10 березня українці відзначають День Державного Гімну, що є нагадуванням про важливість української символіки та її роль у формуванні свідомості народу. Ця урочиста після є особливою для кожного, вона викликає щемливі емоції та […] Березень 10, 2025 - До 211 річниці від дня народження Тараса Шевченка До 211 річниці від дня народження Тараса Шевченка викладач української мови та літератури Олена Кобзар підготувала та провела для здобувачів освіти Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну захід “Або щось добре, або велике ледащо”. Цікаві факти про Тараса Шевченка”.  Учні заздалегідь підговували ілюстрації до життя  і творчості поета та піл час заходу долучилися до […] Березень 3, 2025 - Участь у престижному міжнародному конкурсі «MEDEA Awards 2025!» Викладач англійської мови Херсонського вищого професійного училтища сервісу та дизайну Ольга Барвинська, разом зі своїми учнями в рамках участі у «MEDEA Awards 2025!» – престижному міжнародному конкурсі, що відзначає найкраще використання мультимедіа в освіті на всіх рівнях працювала над інтерактивним проєктом “Discovering Ukraine”, який досліджує еко-туризм в Україні через мультимедійні технології.  В умовах конкурсу було створення відео, аудіопроєктів, симуляції, AR/VR/XR-додатків, […] Березень 3, 2025 - Тренінг з психологічної підтримки «ЄДНІСТЬ — це про силу та ресурс» Так  3 березаня у Херсонському вищому професійному училищі сервісу та дизайну  педагоги закладу Олена Кобзар та Наталя Левчук підготували та провели для здобувачів освіти тренінг з психологічної підтримки. Мета тренінгу: підвищити рівень психологічної усвідомленості учнів щодо власних ресурсів, навчити їх методам самопідтримки та розвитку стресостійкості. Тренінг складався з теоретичної частини, обговорення життєвих ситуацій, […]
ДНЗ “ХВПУСД”

Натисність на зображення щоб збільшити.

Будьмо в безпеці!
Перемога у WORLDSKILLS UK
Відкрито НПЦ
Опитування

З якого джерела інформації Ви дізналися про наш навчальний заклад?

View Results

Завантаження ... Завантаження ...
Вiдвiдувачiв
0214040
булінг

Що треба знати про булінг

Преглянути інформацію

Предметний тиждень англійської мови

    Згідно з планом  роботи  з 25 жовтня по 29 жовтня 2021 року в училищі проходив предметний тиждень англійської мови, присвячений Всесвітньому тижню медіа- та інформаційної грамотності. Основною  метою тижня було поглибити знання учнів про медіаграмотність, розвивати уміння ідентифікувати фейки та навчитися протистояти їхнім негативним впливам, вміти користуватись сучасними інформаційними технологіями та програмним забезпеченням з урахуванням усіх можливостей, підвищити інтерес до предметів суспільно-гуманітарного циклу.
Тиждень проводила викладач англійської мови Барвинська О.О. У ході дистанційного тижня були заплановані та проведені такі заходи:
     25 жовтня проведено відкриття тижня, яке почалося онлайн-лінійкою, де учні були ознайомлені з планом проведення тижня та познайомились із добіркою цікавих фактів про святкування Всесвітнього тижня медіа- та інформаційної грамотності. Також учні були ознайомлені з участю команди гр.№521 у міжнародному проекті «eTwinning» (презентація роботи) та обговорили участь у ІІ Всеукраїнському конкурсі з англійської мови «Гринвіч Про».
      26 жовтня учні ознайомилися з чек-листом «How to recognize wrong messages» та мали змогу прийняти участь у конкурсі створення інтерактивного плакату на платформі «Thinglink. Найбільш цікавою була робота Громакової В. (гр.721)
Крім того, учням було запропоновано пройти квест «Be media literate!» від викладача англійської мови Барвинської О.О. ( https://vseosvita.ua/webquest/vebkvest-be-media-literate- 1376.html ). Найбільш активними були учні:Іванов А. (гр.821) – найкращий результат, Хруленко І. (гр.621б), Медвідь Л. (гр.621б) та Громакова В. (гр.721).
      27 жовтня учні приймали участь у челенджі «Отримай посвідчення медіадрайвера», де обирали найбільш цікаву локацію для себе, проходили всі етапи та кінцевим результатом було виконати підсумковий тест. Найкраще справилась Медвідь
Л. (гр.621б). Крім того, учні мали змогу спробувати свої сили у вікторині «Media literacy quiz».
Найкращими були учні:
Хруленко І. (гр.621б)
Громакова В. (гр.721)
Бондаренко Д. (гр.621б)
Медвідь Л. (гр.621б)
Волкова Д. (гр.521)


    28 жовтня з учнями гр.621б було проведено відкритий виховний онлайн-захід «Віртуальний та реальний світи: чи є межа?», за матеріалами міжнародної організації IREX у межах проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо–медійна грамотність».
Метою заходу було розвивати:
–  уміння критично оцінювати інформацію, що подається блогерами/інфлюенсерами в соціальних мережах;
–  уміння ідентифікувати вплив блогерів та соцмереж на наші емоції, формування довіри;
–  уміння втілювати ідеї завдяки онлайн–інструментам;

–  уміння перевіряти на справжність зображень та відео завдяки онлайн–інструментам.

Упродовж заходу учні дізналися, чи справді соціальні мережі безкоштовні, поміркували, чи можна довіряти блогерам та ознайомилися з технологією deepfake. Також, учням гр. 621б було запропоновано прийняти участь у Всеукраїнському
інтернет-конкурсі «#StopFake», метою якого було вдосконалити навички медіаграмотності та критичного мислення. По завершенню конкурсу переможцями стали учні, які були нагороджені дипломами:

– Пержинська Вікторія – Диплом III ступеня
– Медвідь Леся – Диплом III ступеня
–  Пасько Катерина – Диплом III ступеня
Решта учасників конкурсу отримала іменні сертифікати. На завершенні учні мали змогу порефлексувати з «Mentimeter».
Логічним завершенням предметного тижня стало підведення підсумків та онлайн- нагородження кращих учнів.

Залиште коментар

Тематичні матеріали
Заявка абітурієнта

Заповніть заявку за посиланням та з Вами зв’яжеться приймальна комісія

https://forms.gle/svwuCgYAjF6CurpAA

Правила прийому до державного навчального закладу «Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну» у 2024 році

ми в Instagram
День відкритих дверей
Про наші професії
Про училище
наші Колекції одягу
Увага! Заборона!

Заборонено перебування у закладі освіти сторонніх осіб.

дитяча “гаряча лінія”

Зв’язок з Національною дитячою “гарячою лінією” (тел. 0800500225 або 116 111) є безкоштовним, анонімним та конфіденційним.

З питань, що стосуються збереження життя чи здоров’я, а також захисту прав та інтересів дитини учні Херсонського вищого професійного училища сервісу та дизайну та їх батьки можуть звертатися до Перекопської Ганни Павлівни – заступника директора з виховної роботи навчального закладу, тел.(0552) 51-72-59.

Курсова підготовка

Курсова підготовка для незайнятого населення (на сертифікат):

  • Кравець;
  • Закрійник;
  • Візажист;
  • Манікюрник;
  • Перукар (перукар-модельєр).
Надаємо послуги

ДНЗ “Херсонське вище професійне училище сервісу та дизайну” надає населенню послуги:

  • перукарські
  • з пошиву та ремонту одягу
  • флористичні
  • візажні
  • манікюрні

Ознайомитися з інформацією детельніше